Skip to content Skip to right sidebar Skip to footer

Нов прием на документи по Проект „Подкрепа за достоен живот“

Във връзка с реализацията на Проект „Подкрепа за достоен живот“ по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG 051PO001-5.2.09 „Алтернативи“, Община Белово стартира от 11.11.2013 г. до 15.11.2013 г. приемане на документи от кандидати за потребители и лични асистенти. С новия прием ще се актуализират списъците с кандидат-потребителите. За изпълнение на проектните дейности през 2014 година от МТСП ще бъде преизчислен бюджета на схемата и след анализ ще бъде взето решение за включване на нови лица. Тези дейности ще се осъществят не по-рано от месец Януари 2014 година.

Необходими документи за лица, желаещи да ползват услугата „Личен асистент“:

    Заявление по образец;
    Документ за самоличност (копие), за деца – удостоверение за раждане;
    Документ за самоличност на законния представител – родител, настойник, попечител (копие);
    ЕР на ТЕЛК/ДЕЛК/НЕЛК (копие);
    Документ, определящ конкретното лице за настойник или попечител на кандидата за услугата(копие);
    Декларация, че към момента на кандидатстването не ползва социална услуга „личен асистент“ или „домашен помощник“ по други национални програми или програми, финансирани от други източници или по друг ред (в случай че ползва към момента на подаването – лицето вписва данни за срока на услугата, по която е потребител);
    Пълномощно (свободен текст) за лице, което да подаде Заявлението от името на кандидата когато не се подава лично.

За лични асистенти по проекта могат да кандидатстват лица в трудоспособна възраст, отговарящи на следните изисквания:
 ▪ безработни лица;
 ▪ трудово заети лица – наети или самонаети, които могат да извършват допълнителен почасов труд;
 ▪ неактивни лица – студенти или придобили право на пенсия за ранно пенсиониране в трудоспособна възраст, които могат да извършват допълнителен почасов труд;

Необходими документи за лични асистенти:

    Заявление по образец;
    Документ за самоличност (копие);
    Автобиография;
    Свидетелство за съдимост;
    Служебна бележка от ДБТ (ако кандидатът е безработен);
    Служебна бележка от месторабота, учебно заведение, пенсионно разпореждане;
    Копие на сертификат/и за завършени обучителни курсове по сходни програми/проекти (или декларация свободен текст, с описание на завършен обучителен курс);
    Пълномощно (свободен текст) за лице, което да подаде Заявлението от името на кандидата – ако не се подава лично.

Получаването на Заявленията, както и приема на изискваните документи от кандидатите ще се извърши в периода 11 – 15.11.2013 г. в сградата на Община Белово, 2 етаж от 08:00 до 12:00 и от 13:00 до 17:00 часа от г-жа Мария Грозданова – специалист по Проекта.

https://www.livechatalternative.com/